SKYPE-FORUM
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

forum skype

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ادخل يالورد انتا المشرف العام اة بس شوف كلامى

كاتب الموضوعرسالة
aume

المساهمات : 1

ادخل يالورد انتا المشرف العام اة بس شوف كلامى Empty
مُساهمةموضوع: ادخل يالورد انتا المشرف العام اة بس شوف كلامى   ادخل يالورد انتا المشرف العام اة بس شوف كلامى Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 10, 2008 9:06 pm

فى اول كلامى انا عندى عتاب عليك وهو انتا شتمت المصرين كلهم لمجرد انك شوفت نموذج واحد كدة اوحدة لكن مصر دى ام الدنيا ومفيش بلد مفهاش الوحش والحلو كل الدنيا فيها الوحش والحلو انتا شكلك سعودى سؤال منى ليك لية انتوا بعد كل السنين دى كرهتونا اولا اهنا الا علمناكم واحنا كنا ايد واحدة فى حرب 1973 انتصار اكتوبر المجيد الى شرف العرب كلهم احنا والله مبنكرهش حد لكن احنا بنزعل من الى بيشتم بلدنا لان دى مصر اوعى تفكر ان مصر دى فيها البنات المايصة دى بس لا عندنا العلماء وعندنا احمد زويل عندنا ام كلثوم عندنا تاريخ 7 الاف سنة حضارة متزعلش منى انتو كام سنة حضارة مصر هى بلد الامن والامان مصر الدين مصر الشعروى مصر الجمال مصر ام الدنيا انتوا بتشتموا امك لان مصر هى ام العرب كلهم والحضن الدافى ليكم بعد لما خلاص اتعلمتوا خلاص مصر بقت ملهاش لزمة متفرحوش بشوية بترول الى بناة الامارات دا مصرى محمد الفايد لو تعرفوا لكن الى بناء الاهرمات المصرين الى علجج وانتا صغير المصرين متانساش دى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اوع تفكر مهم شوفت مصرين بيشتموا فى مصر انهم بيكره مصر باعكس دول اكتر ناس بيحبوا مصر انا خلاصت كلامى ياريت ترد عليا بس راعى انك متشتمش فى الرد علشان انا مغلطش فيك ومش حغلط حتى لو غلط انتا

ادخل يالورد انتا المشرف العام اة بس شوف كلامى
صفحة 1 من اصل 1